חטיפי תמר שוקולתמר

השוקולתמר מכיל 51% תמרים, 34% חמאת אגוזים/ שקדים/ בוטנים/ קוקוס, וקקאו טבעי – רכיבים טבעיים בלבד. לפי המתכון החדש שלנו, הקקאו נמהל בשיטת ייצור מיוחדת עם התמר הקטיפתי, והם משווים לחטיף התמר טעם מיוחד כפי שלא טעמתם אף פעם.

החטיפים טבעוניים, ללא גלוטן וללא סוכר מעובד (כמובן שהתמרים שמהם חטיפי התמר עשויים מכילים סוכר פירות טבעי), כשחמאות האגוזים הטבעיות (100%) שלנו ממלאות אותם בויטמינים, ברזל, ונוגדי חימצון, שמנים בריאים וכל טוב. הם חתומים בחותמת כשרות. האריזות מכילות 8 חטיפים עגולים ומעולים, שכל נגיסה בהן תעניק לכם תמריץ מעודד של הבוקר, הפוגה מיום ארוך, או נשנוש מיוחד ובריא ליד הקפה, נשיקה קטנה מכפר תבור.

סדרת חטיפי תמר “שוקולתמר” מיוצרים במגוון מילויים שבחרנו בקפידה לאחר מאות ניסיונות:

שוקולתמר שקדים: חטיפי תמר מעולים ומלאים בחמאת שקדים טבעיים (100%) תוצרת בית השקד. השקדים מוסיפים לתמר טעם מתקתק, ומהווים תוספת מוצלחת של סידן.

שוקולתמר בוטנים: חמאת הבוטנים (טבעית, 100%, תוצרת בית השקד) הממלאת את חטיפי התמר, יוצקת טעם עמוק ועשיר לתוך החטיף, וממלאת אותו בארומה מלאה ומיוחדת.

שוקולתמר חלווה: חמאת שומשום מלאה 100% של בית השקד (או בשמה החדגוני יותר, טחינה 😉 יוצרת חטיפי תמר מעולים עם טעם של חלווה וקריצה נוסטלגית למזווה של סבתא.

שוקולתמר קוקוס: חגיגה מקפיצה של שוקולתמר במילוי של 40% קוקוס מיובש וטעים. חטיף מעולה שיקפיץ לכם חזרה את האנרגיה אחרי יום ארוך.

שוקולתמר אגוזים: שוקולד תמר לחובבי אגוזי הלוז. מכיל חמאת אגוזי לוז טבעית (100%) של בית השקד. כמו נוטלה, רק עם תמרים.

שוקולתמר נטו: שוקולתמר קלאסי, פשוט, ומעולה, של תמרים עם חמאת ועיסת קקאו, ללא מילוי.

כל השוקולתמר מיוצרים במפעלי בית השקד, באיכות גבוהה ובאהבה רבה, ומופצות בכל הארץ. אפשר לקנות בניצת הדובדבן, טיב טעם, סטופ מרקט ובקשת טעמים – או אצלנו באתר.

0
cart icon
להרשמה למועדון